İş Hukuku

İş Hukuku Avukatı İstanbul

İş hukuku avukatı İstanbul hizmeti sayesinde iş yerinde yaşadığınız ve yaşayacağınız sorunlar çözüme ulaşmaktadır. İş davası avukatı İstanbul hizmeti ile sizlere iş yerinde yaşadığınız tüm problemler çözüme ulaşacaktır.

İş avukatları, iş yerinde bulunan işçinin ve işverenin herhangi bir sorun yaşamasını, hak kaybetmesini önlemek amacıyla hizmet vermektedir. Olası bir durumda bunun tazmini için dava süreci yürütmektedirler. İş hukuku avukatı İstanbul sizlere en iyi dava sürecini vaat etmektedir.

İş Hukuku Avukatlarının Verdiği Hizmetler

İş avukatları pek çok konuda hizmet vermektedir. Bu dava konuları şu şekildedir;

• Hizmet sözleşmelerinin hazırlanması
  • İş sözleşmesinin sona erme safhasında fesih bildirimi hazırlanması ve yasal mevzuat temelinde bilgilendirme yapılması
  • Sendikal mevzuat temelinde danışmanlık hizmetinin sunulması
  • Şirket iç yönetmelikleri ile disiplin yönetmeliklerinin hazırlanması
  • Kıdem ve ihbar tazminatına ilişkin dava açılması ve dava sürecinin takip edilmesi
  • Mobbing ve kötü niyet davasının açılması ve dava takibi
  • İşe iade davasının açılması ve takibi
  • İş kazasından kaynaklı tazminat ve ceza davaları
  • İşçi ve işyeri güvenliği konusunda yasal mevzuat çerçevesinde bilgilendirme yapılması
  • İş Kanunu ve ilgili mevzuattan kaynaklı tüm uyuşmazlıklarla ilgili dava açılması işlerine bakarlar.
  • İş davası avukatı uyuşmazlık halinde dava açılması, takibi ve neticelendirilmesi safhalarında işçi ya da işveren temsilcisi olarak yer alır.

İs avukatı tavsiye İstanbul hizmetimiz sayesinde yaşadığınız problemleri avukatlarımız ile paylaşabilir ve detaylı tavsiyeler alabilirsiniz.

İş Hukuku Nedir?

İş hukuku, şirketlerde ve her çalışana sahip işyerinde yaşanan sorunların davalara yansımasına çözüme ulaşmak için başvurulan kanundur. Günümüzde gerek ilgili alanlardaki fazla mezun gerek rekabet piyasası yüzünden işverenler işçilere pozitif yaklaşmamaktadır. İş hukuku avukatı İstanbul mağdur olan işçi ve işverenlere en iyi şekilde hizmet sunmaktadır. Bazı işverenler öyle ki işçilerine pozitif yaklaşmak bir yana oldukça sert ve kaba bir şekilde yaklaşmaktadır.

İş yerinde karşılaşabileceğiniz işveren ve çalışma arkadaşlarınız tarafından işi bıraktırmak için art niyetli davranışlar ‘’mobbing’’ olarak adlandırılmıştır. Sigortasız çalıştırılan işçilerde bazen çalıştığı esnada sağlık sorunları yaşayabilmektedir. Bu durumun sonucunda mahkemeye başvurma fırsatları vardır. Bu süreç yaşanırken işvereninde hakları vardır. Genellikle kanundan habersiz olan işverenler iş hukuku alanında uyuşmazlıklara sebep olacaktır. İş hukuku avukatı İstanbul hizmeti bünyesinde çalışan avukatlar bu uyuşmazlığı minimuma indirecektir. Bu işveren avukatına oldukça pozitif bir şekilde yansımaktadır.

İş Hukuku Mahkemeleri

İş mahkemesi avukatı İstanbul şehrinde bir arayış içerisindeyseniz hizmetimiz sizlere en iyi avukatları sunacaktır. İş hukukuna yüzde yüz hakim çalışma arkadaşlarımız yaşadığınız sıkıntıları zaman aşımına uğramadan kısa süreler içerisinde halledecektir. En iyi is Hukuku avukatı arıyorsanız bizleri tercih edebilirsiniz.

İş hukukuna ait davalarda, avukat önemli bir rol oynamaktadır. İş hukukunun madde ve kanunlarının iyi okunması ve bu yönde dava sürecinin ilerlemesi oldukça yararlı bir durumdur. İs hukuku konusunda uzman avukat arıyorsanız İstanbul sizlere en iyi tercih olacaktır.

10 Senelik Kiracıların Tahliyesi

1 temmuz 2012 itibariyle yürürlüğe girmiş olan 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu’nun Kiracıların tahliyesi ile ilgili düzenleme içermektedir. Bahse konu olan 347. Maddeye göre  artık

Mirasın Reddi

Mirasın reddi, miras bırakanın ölümü ile yasal veya atanmış mirasçıların ölenin her türlü borç ve alacaklarıyla birlikte oluşan mirasın hak ve yükümlülüklerini reddetmesi olarak tanımlanmaktadır.