İnternetten Haber Silme İstanbul

İnternetten haber silme İstanbul hizmeti ile internet üzerinde var olan istenmeyen haberleri sildirebilmek mümkündür. Bir ajans tarafınca çıkarılan ya da daha önce çıkarılmış olan haberler kısa süre içerisinde dağılım göstermekte ve yayılmaktadır. Bu da haberin öznesini yani bireyi rahatsız edebilmektedir. Bu tip durumlarda hukuksal destek alınarak internetten haber silme yapılmaktadır.

Yanlış ya da izinsiz bir şekilde haber yapıldığı zaman internetten içerik kaldırma işlemlerine birey başvuruda bulunmalıdır. Bilindiği üzere 5651 sayılı kanun ile birey kendi haklarını ihlal etmiş olan haberlere ve kişilere erişim engeli koydurma hakkına sahip olmaktadır. Yayın yolları ile işlenen hak ihlalleri gibi benzer suçlarla birlikte mücadele kanunu, olan ya da olacak olayların önüne geçilmesini amaçlamaktadır.

İnternetten Haber Kaldırma Davası ve Süreci Nasıldır?

İnternetten haber silme İstanbul ve diğer şehirlerin de davası ile ilgili bir süreç başlatma  nedeniyle birey Sulh Ceza Hakimliği’ne başvuru yapması gerekmektedir. Yapılan bu başvuru işlemine bir gün süre ile cevap verilmektedir. İnternetten haber kaldırma dilekçe örneği ceza mahkemesi tarafınca alınmaktadır. Fakat birey bu süreç ile uğraşmak istemez ise konu ile ilgilenen mahkemelere başvuruda bulunabilmektedirler.

Bunların yanı sıra ilgili mahkemelere başvuru yaparak mahkeme kararıyla haber kaldırma işleminizi de kolaylıkla yapmanız mümkündür. Fakat bu işlemi sadece gerçek birey ve de tüzel olan bireyler başvuru yapabilmektedir. Şikayetler ceza kanununca 24 saat içerisinde bir karara bağlanmaktadır.

Google Üzerinden Haber Kaldırma Nasıl Yapılır?

İnternetten haber silme İstanbul gibi şehirlerde zamanla daha da yaygın bir duruma gelmektedir. Bireyler tarafından Google çok sık kullanılmakla beraber bu arama motoru sayesinde yalan yanlış haberler siteler tarafından paylaşılmıştır. Google haber kaldırma işlemi için yer alan haberin site erişimini engellemesi gerekmektedir.

Site erişiminin engellemesi için ise yasal bir yoldan sürecin başlatılması şarttır. İnternetten içerik kaldırma ve internetten haber sildirmek için de ana siteden tamamen kaldırılması gerekmektedir. Çünkü haber tamamen silinmez ise Google arama motoru üzerinden kişilerce ulaşılabilmektedir. Bu sebeple haberin hem arama hem de sıralama sonuçları kısımlarından kesin olarak kaldırılması talebinde bulunmak ve çözüm sağlamak gerekmektedir.

Siber Suçlar Avukatı İstanbul

Siber suçlar avukatı İstanbul, İzmir, Ankara gibi büyük şehirler başta olmak üzere ülkenin genelinde görülen pek çok davaya bakmaktadır. Bunlar siber suçlar karşılığında hakların arandığı

İş Hukuku Avukatı İstanbul

İş hukuku avukatı İstanbul, işçilerin işverenler ile arasındaki ilişkiyi hukuki yönden inceleyen kişidir. İş hukuku avukatları işçi için genel olarak; İhbar tazminatı, Kıdem tazminatı, İşe